Używamy plików cookie, aby poprawić komfort korzystania z naszej witryny. Przeglądając tę stronę, zgadzasz się na używanie przez nas plików cookie.

Zwroty i reklamacje-sklep internetowy

1. Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie internetowym www.manilla-store.pl towarów, bez podania przyczyny w ciągu 14 dni. Termin 14-sto dniowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, rozumianego jako objęcie rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez konsumenta osobę trzecią inną niż przewoźnik .

2. Nawiązując do Ustawy z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827). Zwrócony towar powinien być nieużywany i kompletny. Towar powinien posiadać komplet nienaruszonych metek, oryginalne opakowanie oraz dowód zakupu oraz gratisy dołączone do paczki. Prosimy aby zwracany towar był należycie zapakowany do wysyłki ( koperta bąbelkowa, karton) w celu uniknięcia uszkodzeń w transporcie. Radzimy aby ubezpieczać przesyłkę.

3. Towar należy odesłać niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, nie później niż w terminie 14 dni.

4. Zwrot należności nastąpi w terminie 14 dni od daty przyjęcia towaru przez www.manilla-store.pl  na konto bankowe klienta podane w formularzu zwrotu.

5. Zwrot obejmuje koszt towaru oraz koszt najtańszej wysyłki dostępnej dla tego towaru. W drugą stronę koszt przesyłki pokrywa klient.

6. Nie będą przyjmowane zwroty za pobraniem.

7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru cech i funkcjonowania Towaru.

Zwroty należy wysyłać na adres:

Manilla II Aneta Smolińska

ul. Jasna 39

31-227 Kraków

NIP 9452241155

Mail: biuro@manillabyanter.com

telefon/obsługa klienta: 570 583 148

8. Produkty tworzone pod indywidualne zamówienie klienta nie podlegają prawu zwrotu towaru.

REKLAMACJA

1. Zgodnie z ustawą z 27.07.2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz.U.Nr141,poz.1176zpóź.zm) kupujący ma prawo do złożenia reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową.

2. W tym celu należy zgłosić reklamacje na adres biuro@manillabyanter.com oraz wypełnić FORMULARZ REKLAMACJI.

Reklamacje należy wysyłać na adres :

Manilla II Aneta Smolińska

ul. Jasna 39

31-227 Kraków

NIP 9452241155

Mail: biuro@manillabyanter.com

telefon/obsługa klienta: 570 583 148

3. Składając reklamację należy wysłać do sprzedawcy reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu i wypełnionym formularzem reklamacyjnym.

4. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji.

5. W przypadku uzasadnionej reklamacji sprzedawca naprawi lub wymieni reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość kupionego towaru. W przypadku zwrotu pieniędzy, Sprzedawca ma na to  14 dni.

6. Klient powinien niezwłocznie sprawdzić doręczoną przesyłkę w obecności kuriera i sprawdzić jej zgodność oraz ewentualne wady i poinformować o nich sprzedającego.

7. w przypadku nie uznania reklamacji przez Sprzedającego, konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów między innymi udania się do odpowiedniego Wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej. Informacje na temat innych pozasądowych metod dochodzenia swoich roszczeń oraz sposobów rozpatrywania reklamacji można znaleźć między innymi na stronach internetowych Wojewódzkiego Inspektowa Inspekcji Handlowej, rzeczników konsumentów, organizacji społecznych.

8.Produkty wykonane z kamienia naturalnego mogą nieznacznie różnić się od przedstawionych na zdjęciu. Kamień naturalny charakteryzuje się niejednolitym wybarwieniem, wrostkami itp. - nie jest to podstawą do reklamacji.

Zwroty i reklamacje hurtownia Manilla

1. Towary zakupione przez klientów hurtowych nie podlegają zwrotom.

2. 1 Zgodnie z ustawą z 27.07.2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz.U.Nr141,poz.1176zpóź.zm) kupujący ma prawo do złożenia reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową.

3.  W tym celu należy zgłosić reklamacje na adres mailowy oraz wypełnić FORMULARZ REKLAMACJI.

Reklamacje należy wysyłać na adres :

Manilla II Aneta Smolińska

ul. Jasna 39

31-227 Kraków

NIP 9452241155

Mail: biuro@manillabyanter.com

telefon/obsługa klienta: 570 583 148

4.  Składając reklamację należy wysłać do sprzedawcy reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu i wypełnionym formularzem reklamacyjnym.

5.  Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji.

6. W przypadku uzasadnionej reklamacji sprzedawca naprawi lub wymieni reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość kupionego towaru. W przypadku zwrotu pieniędzy, Sprzedawca ma na to  14 dni.

7.  Klient powinien niezwłocznie sprawdzić doręczoną przesyłkę w obecności kuriera i sprawdzić jej zgodność oraz ewentualne wady i poinformować o nich sprzedającego.

8.  w przypadku nie uznania reklamacji przez Sprzedającego, konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów między innymi udania się do odpowiedniego Wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej. Informacje na temat innych pozasądowych metod dochodzenia swoich roszczeń oraz sposobów rozpatrywania reklamacji można znaleźć między innymi na stronach internetowych Wojewódzkiego Inspektowa Inspekcji Handlowej, rzeczników konsumentów, organizacji społecznych.

9. Produkty wykonane z kamienia naturalnego mogą nieznacznie różnić się od przedstawionych na zdjęciu. Kamień naturalny charakteryzuje się niejednolitym wybarwieniem, wrostkami itp. - nie jest to podstawą do reklamacji.