REGULAMIN SKLEPU I HUTROWNI
Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym z biżuterią, prowadzonym przez Sprzedającego pod adresem www.Manilla-store.pl oraz www.manillabyanter.com wpisanej do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
SPRZEDAWCA:
Manilla II Aneta Smolińska
ul. Jasna 39
31-227 Kraków
NIP 9452241155
Mail: biuro@manillabyanter.com
telefon/obsługa klienta: 570 583 148
ZASADY OGÓLNE
1. Regulamin ten określa zasady korzystania ze sklepu i hurtowni internetowej dostępnych pod adresem www.Manilla-store.pl oraz www.manillabyanter.com
2. Warunkiem złożenia Zamówienia przez Klienta jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie realizacji Zamówienia.
3. Towary oferowane przez sklepie i hurtowni są wolne od wad fizycznych i prawnych.
4. W celu złożenia zamówienia niezbędne jest komputer lub inne urządzenie mobilne oraz dostęp do sieci Internetowej oraz czynna skrzynka poczty elektronicznej.
5. Sprzedający dostarcza paragon lub na życzenie fakturę VAT, będący potwierdzeniem zawartej umowy sprzedaży. Paragon i/lub faktura VAT dołączony jest do paczki.
6. Sprzedający zastrzega sobie prawa do publikowanych treści znajdujących się na stronie www.Manilla-store.pl oraz www.manillabyanter.com
7. Sprzedawca informuje, że dokonując kupna towarów za pośrednictwem sieci Internet, klient może być narażony między innymi na wpływ osób trzecich, wirusy, konie trojańskie, spam. Aby uniknąć wyżej wymienionych zagrożeń każdy użytkownik Internetu powinien zainstalować na swój komputer aktualne oprogramowanie ochronne.
ZAMÓWIENIA
1. Ceny podane są cenami podanymi w polskich złotych. Ceny nie zawierają kosztów wysyłki, które są podane przy każdym produkcie. Cena wiążącą jest ceną, która obowiązywała w chwili dokonania zakupu przez klienta.
2. Zamówienia są przyjmowane przez stronę internetową, drogą mailową oraz telefoniczną.
3. Zamówienia można składać 24 H na dobę 7 dni w tygodniu przez cały rok.
4. Czas wysyłki zamówienia w sklepie internetowym trwa do 3 dni roboczych. Czas realizacji zamówień hurtowych uzgadniany jest z klientem. Jeżeli czas realizacji zamówienia będzie dłuższy, klient zostanie o tym poinformowany drogą mailową.
5. W celu złożenia zamówienia niezbędne jest podanie danych kupującego ( imienia, nazwiska, adresu, telefonu, adresu e-mail) oraz prawidłowego wypełnienia formularza dostępnego na stronie internetowej www.Manilla-store.pl oraz www.manillabyanter.com a także akceptacja regulaminu sklepu i hurtowni.
6. Kupujący jest zobowiązany do podania prawdziwych i pełnych danych osobowych.
7. Sprzedający ma prawo do anulowania zamówienia w przypadkach, gdy:
kontakt z kupującym nie będzie możliwy i/lub sprzedający nie otrzyma wpłaty do 5 dni od daty złożenia zamówienia i/lub kupujący nie odbierze przesyłki.
8. Klient może skorzystać z opcji zapamiętania jego danych przez system w celu ułatwienia procesu składania kolejnego Zamówienia. W tym celu należy zarejestrować się na stronie www.Manilla-store.pl – dla klientów hurtowych www.manillabyanter.com
9. Realizacja zamówienia następuje od momentu zaksięgowania przez sprzedającego wpłaty należnej za zakupiony towar (nie dotyczy to płatności za pobraniem).
10. Nasza firma prowadzi wyłącznie sprzedaż wysyłkową, nie ma możliwości odbioru osobistego.
11. Staramy się dokładnie i realnie odwzorować sprzedawany towar, jednak kolory rzeczywiste i widoczne na zdjęciach mogą się nieznacznie różnić. Wpływ na to ma między innymi: oświetlenie, ustawienie monitora.
WYSYŁKA TOWARÓW
1. Towar wysyłany jest pod adres podany przez klienta w formularz zamówienia, drogą telefoniczną lub mailową jako adres dostawy. Nieprawidłowości w podaniu adresu dostawy przez klienta mogą wpływać na opóźnienie lub niedostarczenie przesyłki.
2. Towar jest wysyłany za pomocą firmy InPost oraz firmy kurierskiej w zależności, którą opcje wybierze kupujący w formularzu zamówienia. Koszt dostawy pokrywa kupujący.
3. Czas dostarczenia przesyłki podany na stronie internetowej www.Manilla-store.pl jest czasem orientacyjnym. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym należy wziąć pod uwagę czas zaksięgowania płatności na rachunku bankowym sprzedającego.
4. Rozliczenia transakcji e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Szybkich Przelewów24.
5. Płatność za pobraniem oznacza, że należność za zamówiony towar będzie pobrana w momencie dostarczenia przesyłki do klienta.
6.W okresie świątecznym czas wysyłki może się przedłużyć.
7. Płatność za zamówiony towar może nastąpić za pobraniem, za pośrednictwem systemu przelewy24,paypo lub przelewem na konto bankowe właściciela sklepu i hurtowni.
8. Paragony i faktury wysyłane są drogą elektroniczną na adres mailowy podany przy zamówieniu.
Zwroty i reklamacje-sklep internetowy
1.Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie internetowym www.manilla-store.pl towarów, bez podania przyczyny w ciągu 14 dni. Termin 14-sto dniowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, rozumianego jako objęcie rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez konsumenta osobę trzecią inną niż przewoźnik .
2. Nawiązując do Ustawy z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827). Zwrócony towar powinien być nieużywany i kompletny. Towar powinien posiadać komplet nienaruszonych metek, oryginalne opakowanie oraz dowód zakupu oraz gratisy dołączone do paczki. Prosimy aby zwracany towar był należycie zapakowany do wysyłki ( koperta bąbelkowa, karton) w celu uniknięcia uszkodzeń w transporcie. Radzimy aby ubezpieczać przesyłkę.
3. Towar należy odesłać niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, nie później niż w terminie 14 dni.
4. Zwrot należności nastąpi w terminie 14 dni od daty przyjęcia towaru przez www.manilla-store.pl na konto bankowe klienta podane w formularzu zwrotu.
5. Zwrot obejmuje koszt towaru oraz koszt najtańszej wysyłki dostępnej dla tego towaru. W drugą stronę koszt przesyłki pokrywa klient.
6. Nie będą przyjmowane zwroty za pobraniem.
7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru cech i funkcjonowania Towaru.
Zwroty należy wysyłać na adres:
Manilla II Aneta Smolińska
ul. Jasna 39
31-227 Kraków
NIP 9452241155
Mail: biuro@manillabyanter.com
8. Produkty tworzone pod indywidualne zamówienie klienta nie podlegają prawu zwrotu towaru.
REKLAMACJA
1. Zgodnie z ustawą z 27.07.2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz.U.Nr141,poz.1176zpóź.zm) kupujący ma prawo do złożenia reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową.
2. W tym celu należy zgłosić reklamacje na adres shop@manilla-store.pl oraz wypełnić FORMULARZ REKLAMACJI.
Reklamacje należy wysyłać na adres :
Manilla II Aneta Smolińska
ul. Jasna 39
31-227 Kraków
NIP 9452241155
Mail: biuro@manillabyanter.com
3. Składając reklamację należy wysłać do sprzedawcy reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu i wypełnionym formularzem reklamacyjnym.
4. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji.
5. W przypadku uzasadnionej reklamacji sprzedawca naprawi lub wymieni reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość kupionego towaru. W przypadku zwrotu pieniędzy, Sprzedawca ma na to 14 dni.
6. Klient powinien niezwłocznie sprawdzić doręczoną przesyłkę w obecności kuriera i sprawdzić jej zgodność oraz ewentualne wady i poinformować o nich sprzedającego.
7. w przypadku nie uznania reklamacji przez Sprzedającego, konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów między innymi udania się do odpowiedniego Wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej. Informacje na temat innych pozasądowych metod dochodzenia swoich roszczeń oraz sposobów rozpatrywania reklamacji można znaleźć między innymi na stronach internetowych Wojewódzkiego Inspektowa Inspekcji Handlowej, rzeczników konsumentów, organizacji społecznych.
8. Więcej informacji o użytkowaniu biżuterii, znajduje się tutaj : https://manilla-store.pl/content/20-uzytkowanie-bizuterii
Zwroty i reklamacje hurtownia Manilla
1. Towary zakupione przez klientów hurtowych nie podlegają zwrotom.
2. 1 Zgodnie z ustawą z 27.07.2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz.U.Nr141,poz.1176zpóź.zm) kupujący ma prawo do złożenia reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową.
3. W tym celu należy zgłosić reklamacje na adres shop@manilla-store.pl oraz wypełnić FORMULARZ REKLAMACJI.
Reklamacje należy wysyłać na adres :
Manilla II Aneta Smolińska
ul. Jasna 39
31-227 Kraków
NIP 9452241155
Mail: biuro@manillabyanter.com
4. Składając reklamację należy wysłać do sprzedawcy reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu i wypełnionym formularzem reklamacyjnym.
5. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji.
6. W przypadku uzasadnionej reklamacji sprzedawca naprawi lub wymieni reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość kupionego towaru. W przypadku zwrotu pieniędzy, Sprzedawca ma na to 14 dni.
7. Klient powinien niezwłocznie sprawdzić doręczoną przesyłkę w obecności kuriera i sprawdzić jej zgodność oraz ewentualne wady i poinformować o nich sprzedającego.
8. w przypadku nie uznania reklamacji przez Sprzedającego, konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów między innymi udania się do odpowiedniego Wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej. Informacje na temat innych pozasądowych metod dochodzenia swoich roszczeń oraz sposobów rozpatrywania reklamacji można znaleźć między innymi na stronach internetowych Wojewódzkiego Inspektowa Inspekcji Handlowej, rzeczników konsumentów, organizacji społecznych.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. W sprawach, które nie są uregulowane Regulaminem sklepu i hurtowni internetowej www.Manilla-store.pl oraz www.manillabyanter.com zobowiązują stosowne przepisy prawne.
2. załącznikami do regulaminu są dostępne na stronie www.Manilla-store.pl formularz zwrotów oraz formularz reklamacji.
3. Niniejszy regulamin obowiązuje od 20.07.2021 roku.